A natural
advantage



http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_113960314_2-1024x682.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_63316012-1024x798.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_76263583-1024x744.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_100423096_2-1024x680.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_129827255.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_140884603_2-1024x682.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_127779728-1024x681.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_94748437-1024x702.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_107922773-768x1024.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_106135463_2-1024x682.jpg


PREMIUM PRODUCTEN

In onze visie en missie komt al sterk naar voren dat Direct Fresh International staat voor premium kwaliteit.

En dit zegt veel over onze leveranciers en producten. Wij bieden producten aan die direct van wereldwijde bronnen komen (en maken dus géén gebruik van tussenhandelaren).

Direct Fresh International is richting de leverancier kritisch en selectief, maar tegelijkertijd ook trouw: we gaan voor duurzame relaties. Voor ons zijn vaste merken en vaste leveranciers belangrijk. Niet steeds een wisseling van het merkenaanbod (en dus een wisseling van uitstraling en kwaliteit), maar stabiliteit.
Wij zoeken wereldwijd gericht naar telers en producenten met een onderscheidend verhaal. Leveranciers die staan voor hoge kwaliteit, die oog hebben voor de natuur en ethische verantwoordelijkheid. We zoeken naar unieke bronnen die goed aangeschreven zijn en top gecertificeerd. Van oorsprong een voorsprong…

Ons productassortiment is breed, maar we hebben onze specialiteiten. Meloen is hier één van: Galia, Cantaloupe, Watermeloen (met en zonder pit), Honey Dew en Piel de Sapo. Direct Fresh International biedt jaarrond een premium assortiment groente en fruit.