A natural
advantage



http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_113960314_2-1024x682.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_63316012-1024x798.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_76263583-1024x744.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_100423096_2-1024x680.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_129827255.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_140884603_2-1024x682.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_127779728-1024x681.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_94748437-1024x702.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_107922773-768x1024.jpg
http://www.direct-fresh.nl/wp-content/themes/humble-portfolio-and-business-theme/humble/timthumb.php?q=100&w=650&h=350&src=http://www.direct-fresh.nl/wp-content/uploads/2011/11/shutterstock_106135463_2-1024x682.jpg

SCHAKEL TUSSEN LEVERANCIERS EN AFNEMERS

Als Direct Fresh International willen we de schakel zijn tussen onze leveranciers en afnemers.

Wij brengen beide partijen bij elkaar en werken vervolgens samen, met als doel in de wensen van de consument te voorzien. Het juiste product, van de juiste kwaliteit, in de juiste verpakking, met juiste uitstraling en de juiste prijs.

Direct Fresh International heeft duurzame relaties met onderscheidende leveranciers.

Leveranciers met een speciaal verhaal. Leveranciers die staan voor hoge kwaliteit, de natuur, ethische verantwoordelijkheid en die willen luisteren naar de klantenwensen. Dit zijn de leveranciers waar wij voor vechten.
Voor onze afnemers is het van belang dat ze de bron leren kennen. Dit houdt in dat de lijnen transparant en kort moeten zijn. Voor de leverancier betekent dit ook dat deze haar eindklant moet leren kennen en begrijpen. Dit alles om samen daadwerkelijk beter aan de wensen en eisen van de consument te kunnen voldoen.

En in dit proces heeft Direct Fresh International een sleutelrol.

LUISTEREN NAAR DE KLANTWENSEN

Wij weten wat voor onze afnemers belangrijk is. We hebben jarenlange ervaring in de branche. We luisteren naar onze afnemers en denken met hen mee. En met deze eigenschappen kunnen we onze afnemers vertegenwoordigen.

Direct Fresh International neemt de wensen van haar afnemers serieus. Dat vraagt om een luisterend oor aan de kant van haar afnemers (wat wil de consument?) en tegelijk korte lijnen met de leverancierszijde (afstemmen en verwezenlijken van de consumentenwensen).